obchodní podmínky

SMLUVNÍ PODMÍNKY UBYTOVÁNÍ

v apartmánu NA NOC V BOHDANČI

1. Úvodní ustanovení

Tyto smluvní podmínky platí pro pobyt v ubytovacím zařízení „apartmán NA NOC V BOHDANČI“, Družstevní 500, 533 41 Lázně Bohdaneč (dále je „ubytovatel“). Účastníky smluvního vztahu jsou na jedné straně ubytovatel, na straně druhé zákazník, který si rezervuje pobyt. Zákazníkem se může stát fyzická i právnická osoba (dále jen „zákazník“). Zákazník, který je uveden na smlouvě, zastupuje všechny účastníky pobytu, je oprávněn jednat jejich jménem a je jedinou odpovědnou osobou ve vztahu k ubytovateli.

Potvrzením rezervace v ubytovacím zařízení, zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami.

2. Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi zákazníkem a ubytovatelem vzniká potvrzením rezervace v apartmánu NA NOC V BOHDANČI, Družstevní 500, 533 41 Lázně Bohdaneč ze strany zákazníka v on-line rezervačním systému a uhrazením zálohy/celé částky za ubytování, tak jak je uvedeno v článku 3, bod 3.3. těchto smluvních podmínek. Zákazník uhradí zálohu/celou částku za ubytování ve prospěch účtu ubytovatele. Ve výjimečných případech, kdy zákazník nemá přístup na internet, může rezervaci provést telefonicky.

Zákazník i ubytovatel souhlasí s využitím poštovní nebo elektronické (e-mailové) komunikace. Oznámení učiněná jedním či druhým uvedeným způsobem obě strany uznávají jako platné písemné oznámení.

3. Cena pobytu a platební podmínky

Cenou pobytu se rozumí cena uvedená v rezervačním systému a info e-mailu (smlouvě) o ubytování, který dojde zákazníkovi po potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému REZEO/REENIO

3.1. Cena pobytu zahrnuje

  • ubytování
  • spotřebovanou elektřinu
  • spotřebovanou vodu

3.2. Cena pobytu nezahrnuje 

Rekreační poplatek obecnímu úřadu není v ceně pobytu zahrnut. Platí se bankovním převodem na základě výzvy odeslané rezervačním systémem, nebo ubytovatelem v okamžiku jeho čerpání.

3.3. Úhrada pobytu

Ubytovatel má právo na zaplacení ceny pobytu před jeho realizací. Pokud nebude písemnou smlouvou mezi ubytovatelem a zákazníkem dohodnuto jinak, je zákazník povinen uhradit zálohu 30% ceny pobytu do 2 dnů ode dne odeslání potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému REENIO/REZEO na účet zákazníka. Doplatek 70% je zákazník povinen uhradit nejpozději 10 dní před dnem určeným jako nástup k pobytu. Nedodrží-li zákazník platební podmínky pro úhradu pobytu, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a ubytovatelem uzavřené a ubytovací kapacita bude nabídnuta ostatním zájemcům. Pokud se zákazník rozhodne svůj pobyt zrušit více, než deset dní před přepokládaným příjezdem, již zaplacenou zálohu mu neprodlene vrátíme zpět na účet, ze kterého byla hrazena. A to nejdéle do pěti pracovní dní. Pokud se zákazník rozhodne svůj pobyt zrušit méně, než deset dní před předpokládaným příjezdem, již zaplacená částka se stává nevratnou.

4. Povinnosti zákazníka

  • Poskytnout ubytovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí ubytování.
  • Převzít všechny zaslané doklady potřebné pro uskutečnění pobytu.
  • Dostavit se ve stanoveném termínu na místo nástupu se všemi vyžadovanými doklady.
  • Řídit se návody, provozním řádem a pokyny ubytovatele a jím pověřených pracovníků.
  • Povinností zákazníka a všech zúčastněných je, chovat se tak, aby nedošlo k jejich újmě na zdraví, životě nebo majetku, jakož i ke škodě na majetku ubytovatele. Dohlédnout na děti, případně jim zajistit dozor, který by předešel jejich možnému úrazu v objektu i jeho okolí, či způsobení škody na majetku ubytovatele.
  • Řádně užívat ubytovací prostory, dodržovat v nich pořádek a čistotu.
  • Při odchodu z ubytovacích prostor uzavřít okna a dveře.
  • Bez průtahů oznámit potřebu provedení oprav v ubytovacích prostorách.
  • Bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou zákazník nebo osoba s ním ubytovaná v ubytovacích prostorách způsobil.

Zákazník je povinen uhradit případnou škodu vzniklou v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci, včetně náhrady ušlého zisku do částky 20 tis. Kč. Vyšší škody vzniklé v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou bude objekt/pokoj/apartmán/relaxační prostor vyřazen z provozu může ubytovatel nárokovat v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tuto povinnost má zákazník i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované se zákazníkem.

4.1 Zákazník nesmí bez předchozího souhlasu ubytovatele:

  • Provádět podstatné změny v ubytovacích prostorách (stěhovat nábytek, apod.)
  • Používat v prostorách vlastní spotřebiče
  • Přenechat prostory vyhrazené k ubytování jiné osobě

4.2 Zákazník dále v prostorách objektu nesmí:

  • Kouřit ve všech prostorách objektu, včetně balkónu.
  • Držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky anebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo zákazníkovi předepsáno lékařem.
  • Nosit zbraň a střelivo nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití.
  • Přechovávat jakákali zvířata.

5. Povinnosti, práva a odpovědnost ubytovatele

Ubytovatel je povinen odevzdat zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Ubytovatel dbá na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů a je povinen udržovat ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu.

Ubytovatel má právo, aby provedl po ukončení pobytu zákazníka, prohlídku ubytovacích prostor v jeho přítomnosti. Zákazníky prosíme, aby tuto činnost nepovažovali za projev nedůvěry. Děkujeme za pochopení.

Ubytovatel nezodpovídá za újmu na zdraví (případně škody na majetku) zákazníků, která vznikla jejich neopatrností, nepozorností, nedbalostí, špatným používáním nebo špatným dohledem (dozorem).

6. Pobyt

Zákazník má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování, jakož i společné prostory objektu. Na začátku ubytování obdrží klíč. Tento klíč je povinen vrátit ubytovateli nejpozději při ukončení ubytování. Zákazník je povinen předejít ztrátě či odcizení tohoto klíče a nepůjčovat ho osobám, které nejsou v objektu ubytovány. Při ztrátě, odcizení, nebo zneužití klíče je zákazník povinen zaplatit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 2000,- Kč; tím není dotčeno právo ubytovatele domáhat se náhrady způsobené škody.

Ubytovatel ubytuje zákazníka kdykoli od 15.00 hodin příslušného dne nástupu k ubytování a zákazník je povinen objekt opustit v den ukončení ubytování nejpozději do 10.00 hodin. Přesnou hodinu ubytování příslušného dne si zákazník dohodne telefonicky nebo e-mailem s ubytovatelem.

Nedodrží-li zákazník dobu ukončení ubytování, bude mu dle platného ceníku

účtována cena za další den pobytu.

6.1. Doprava na místo pobytu

Doprava na místo pobytu je individuální a veškeré náklady s dopravou na místo pobytu hradí zákazník.

6.2. Ubytovaní

Počet ubytovaných osob nesmí přesáhnout lůžkovou kapacitu objektu. Přesný, případně předběžný počet ubytovaných osob je uveden ve smlouvě, kterou obdrží zákazník po provedení rezervace. Pro děti do věku 3 let lze objednat postýlku zdarma při rezervaci v on-line rezervačním systému.

Je zakázáno, aby celá kapacita apartmánu NA NOC V BOHDANČI byla využita pouze nezletilými osobami mladšími 18 let, či pouze osobami s omezenou svéprávností. V případě ubytování osob mladších 18 let, či osob s omezenou svéprávnosti, je třeba zajistit minimálně jeden zodpovědný dozor starší 18 let, který se bude účastnit celého pobytu.

6.3. Energie a úspora

V zájmu úspor energií a potažmo ohleduplnosti k životnímu prostředí Vás žádáme, abyste v zimním období nevětrali dlouhodobě, natož pak za účelem snížení teploty v pokoji/objektu.

6.4. Domácí mazlíčci

Ubytování či návštěva objektu s domácími mazlíčky není povoleno.

6.5. Uložení sportovního vybavení

Zákazníkovi není dovoleno brát do objektu sportovní nářadí a předměty, pro jejíž úschovu je vyhrazeno jiné místo. K apartmánu náleží sklepní prostor, ke kterému zákazník obdrží klíče a může si tam vše potřebné po dobu pobytu uložit.

6.6. Cennosti

Ubytovatel doporučuje zákazníkům, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechávali v objektu, případně si cennosti řádně zabezpečili proti odcizení. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či škody na uvedených věcech. Ubytovatel není povinen zajistit úschovu těchto věcí.

6.7. Parkování

Parkování vozidel zákazníků je umožněno zdarma na veřejném parkovišti ubytovatele za objektem. Tyto plochy jsou volně přístupné, a proto ubytovatel neručí za případné odcizení vozidla, nebo věcí v něm, nejedná se o hlídané parkoviště.

6.8. Bezpečnostní kamerový systém

Veřejné prostory objektu tj.:

  • vchodové dveře 1
  • vchodové dveře 2
  • suterén

jsou monitorovány kamerovým systémem. Ubytovatel se zavazuje využívat monitorovací systém pouze pro účely ochrany majetku a pořádku.

7. Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy

Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením pobytu změnit podstatné podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou či od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 5 dnů ode dne doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí.

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o ubytování.

Ubytovatel má právo od této smlouvy odstoupit, jestliže zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacím řádem, nebo v objektu hrubě porušuje dobré mravy.

Odstoupení od této smlouvy musí být písemné a doručuje se druhé smluvní straně. Odstoupení od této smlouvy nemá vliv na povinnost zaplatit pohledávky z této smlouvy vzniklé před odstoupením či storno poplatky.

Odstoupení od smlouvy se řídí následujícími stornovacími podmínkami, které stanoví výši stornovacích poplatků:

– Odstoupení od smlouvy více než 10 dní před nástupem k čerpání pobytu je bez poplatku.

– Odstoupení od smlouvy 10 dní a méně je storno poplatek 100 % z ceny pobytu, případně zaplacené zálohy.

– Nedostavení se k čerpání pobytu činí storno poplatek 100 % z ceny.

– Předčasné ukončení ubytování činí storno poplatek 100 % z nečerpaných služeb.

Uvedená procentní výše storno poplatků bude vypočtena (a) v případě odstoupení před začátkem ubytování nebo nedostavení se z ceny za ubytování, (b) v případě předčasného ukončení ubytování ze zajištěných a nečerpaných ubytovacích služeb.

V odůvodněných případech (nemoc, úmrtí v rodině, vyšší moc apod.) nemusí být storno poplatek na základě rozhodnutí ubytovatele účtován.

V případě odstoupení od smlouvy o ubytování je ubytovatel oprávněn vyzvat zákazníka k okamžitému vyklizení ubytovacích prostor a opuštění objektu a zákazník je povinen této výzvě bezodkladně vyhovět.

8. Reklamace

Zákazník je povinen uplatnit případnou reklamaci vždy ihned po zjištění závady u ubytovatele nebo odpovědné osoby ubytovatele, aby mohla být uskutečněna náprava.

9. Závěrečné ustanovení

Všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny pobyty v apartmánu NA NOC V BOHDANČI, Družstevní 500, 533 41 Lázně Bohdaneč a vstupují v platnost a účinnost dne 19. 11. 2024.

Uzavřením smlouvy zákazník stvrzuje, že výše uvedeným smluvním podmínkám rozumí a v plném rozsahu je jménem svým i jménem ostatních účastníků pobytu akceptuje.

Zákazník uzavřením smlouvy dále potvrzuje, že byl ubytovatelem seznámen s tím, že v případě sporu mezi účastníky této smlouvy má možnost využít mimosoudního řešení takovéhoto sporu, a to u České obchodní inspekce (www.coi.cz). Zákazník bere na vědomí, že postupy pro uplatnění práva na odstoupení od této smlouvy jsou zveřejněny na stránkách ubytovatele www.vbohdanci.cz.

 

apartmán NA NOC V BOHDANČI

Ing. Dagmar Petrásková